Těhotenská jóga

18.10.2022

Je mi velkou ctí, že mohu jógou provádět i nastávající maminky s jejich miminky v bříšku. ❤️

Těhotenskou jógu jsem si přála vést už delší dobu, nechala jsem věcem volný průběh, netlačila na pilu, až jednoho dne si mě těhotenská, gravid, prenatal či pregnancy jóga, chcete-li, našla. 

Oslovila mě skvělá Míša, kvalifikovaná dula, jogínka a také maminka třech dětí, zda bych se pod jejím vedením nechtěla začít věnovat józe pro těhotné. A to víte, že chtěla! A moc! Ponořila jsem se do čtení knížek, sledování videí a nesmím zapomenout na podstatnou část, kterou přejímám odkudsi zevnitř, zezhora, chcete-li, nacítěním se na prosté bytí.

Mám velkou radost, že si Míša vybrala pro spolupráci právě mě, zkušenou certifikovanou jogínku, koučku a masérku, a že můžu těhotenskou jógu vést ve studiu Yoga&Dance v Pařížské 19, v Ústí nad Labem.


Nejčastější otázky

Jak jóga pro těhotné budoucí maminky probíhá?

  • Jóga pro těhotné je vypsána jako kurz 5 lekcí (s frekvencí 1x týdně).

Kolik kurz stojí?

  • 900,- za celý kurz. (Můžete přijít i jednorázově, 200,-)

Mohu se přidat, ikdyž jsem nestihla první lekci?

  • Ano, určitě můžete. Napište a dohodneme se. :-) (případně můžete přijít jednorázově)

Je kurz pro mě, ikdyž jsem jógu nikdy nedělala?

  • Jóga je pro každého, kdo se chce nacítit na své tělo, vnímat jeho každodenní krásy a přirozenou intuici a inteligenci. V každém případě máte-li jakékoli pochybnosti, konzultujte svou účast se svým gynekologem.


Lektorka nenese žádnou odpovědnost za případná zranění či jakékoli jiné problémy. Jóga pro těhotné je čistě dobrovolná a účast na ní závisí jen a jen na klientce a případně rozhodnutí jejího gynekologa. Respektujte prosím své tělo i duši, a to platí nejen v těhotenství :-))) 

A pokud Vás tento text neodradil a máte chuť na těhotenskou jogu, moc ráda Vás uvidím. Lekce nejsou náročné, snažíme se navnímat na své tělo jemným vědomým pohybem a kdyby Vám kdykoli cokoli bylo nepříjemné, vždy můžete přestat. :-)


Máte zájem o kurz jógy pro těhotné? Zanechte mi na sebe e-mail a až se bude kurz otevírat, budu Vás informovat. ❤️ Těším se.

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky