Hormonální jógová terapie pro ženy v Ústí nad Labem

10.08.2023

Je mi velkou ctí, že mohu hormonální jógovou terapií provázet ženy na cestě k jejich vytouženému miminku, životu bez bolestivé menstruace či za životem bez problémů se sníženou funkcí štítné žlázy. ❤️

Setkala jste se už s Hormonální jógovou terapií dle Dinah Rodrigues? Pokud ano, tak víte, jak je mezi ženami chválená tato uznávaná celosvětová cvičební sestava.

Pokud jste se s ní nesetkala, dovolte mi ji v krátkosti představit. Jedná se o cvičební a energetickou sestavu založenou na základech jógy a dechové technice zvané Bhastrika (aktivní břišní stah - nebojte, naučí se ho každý). Za pomoci této dechové techniky provádíme několik jógových ásan a díky ním se nám aktivuje tělo k produkci a vyrovnání hladin hormonů, aktivuje se štítná žláza a díky nim se tělo dává opět do pořádku, mládne a odeznívají veškeré neduhy spojené s nízkými hladinami hormonů.

Namátkou vyjmenuju: únava, pocit bez energie, padající vlasy, špatná pleť, bolestivá menstruace, cysty, nepravidelný cyklus, PMS, střídání nálad, návaly, osteoporóza a další. Ve světě je mnohdy vyhledávaná díky skvělým výsledkům při snaze otěhotnět. Díky zaktivování těla sestava přináší mnoho dalších benefitů, od skvělého spánku přes hubnutí a vytvarování postavy.

Vlastní cvičební sestava se skládá ze zahřívací rozcvičky, vlastní sestavy a energizujícího cvičení. Celkově zabere zhruba půl hodinky a cvičí se pravidelně - je jen na Vás, zda jednou týdně či každý den, obecně je doporučováno cvičit preventivně 3-4x týdně a při určitém problému každý den.

Záleží mi na tom, abyste se naučila provádět sestavu správně a přesně tak, jak ji vyvinula brazilka Dinah Rodrigues (*1927), a zároveň mi záleží na tom, abyste ji doma pečlivě a s chutí cvičila.  

Jsem certifikovanou lektorkou Hormonální jógové terapie dle Dinah Rodrigues (certifikát přímo od zakladatelky, Dinah, - nikde jinde ho ani nelze získat, Dinah si své lektorky školí sama).

Mám obrovskou radost a cítím zodpovědnost, že zrovna Vám mohu jógovou terapii předat. 


Nejčastější otázky

Nikdy jsem jógu nedělala.

  • Nevadí, sestavu zvládnete i tak. 

Potřebuju něco znát nebo umět předem?

  • Myslím, že ne. :-) Vše potřebné se naučíme na kurzu, a to včetně dechové techniky. Tam si dám záležet, aby ji opravdu správně pochopila a uměla ji. 

Mám další dotazy..

  • Super. Neváhejte se mi ozvat.


Máte zájem o kurz hormonální jógy (hormonální jógové terapie, HJT) v Ústí nad Labem či ve Vašem městě? Zanechte mi na sebe e-mail a až se bude kurz otevírat, budu Vás informovat. ❤️ Těším se.

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky